fredag 11 juli 2008

Städ dag

Helt vanlig fredag nästan, har ju varit o städat hos hyresvärlden o sen blir det städning här hemma. Det är ju inte illa att sitta o dricka kaffe gök med hyresvärlden o någon likör,
sen mitt på blanka förmiddagen men va fan man är ju bara människa o inget att passa.
Sen morgon dagen blir det kanske kalas hos Alf, vet ej om jag ska dit får se hur jag känner mej i morgon. Inträffade något konstigt i går när jag skulle köra hem från Spjustorp blev helt konstig, ont i bröstet på höger sidan det var riktigt så det sökte mej, o tänk då satt jag på hojen,höll på att köra på en samt köra in i en vall kunde ej få för mej att bromsa eller styra men till sist så kopplade hjärna så det gick vägen, hände sen två gånger till på hem vägen men då hann jag stanna först. De folk som såg mej trodde nog ej att jag var klok eller ej kunde köra men va fan ska man gör när det inte funkade i hjärnan. Nej nu får det vara nog ska börja städa, så ni får ha det skönt i eftermiddag o kväll. Älskar er. Kram

1 kommentarer:

Klockan 15 juli 2008 kl. 13:33 , Blogger Emma5a sa...

Du får ta det lungt mamma. O om dem inte sätter fart snart med att hitta vad som e fel så ska dem nog få. Älskar dig mamma. Var rädd om digg puss.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida