torsdag 24 april 2008

Torsdag 24-4-08

Tänkte det var daxs att skriva litew innan jag tar hojen o kör ut en runda i det fina vädret.
Satt o funderade på hur man kan vara svartsjuk på en förre detta som man tror att man ej har några känslor för, kan liksom ej få det att stämma men jag är ju lite knäpp men rätt skönt vara det oxå knäpp alltså. Sanrt vet man varken ut eller in får väl fundera lite på det.
Känner mej ej så där i form fast det är fint väder o allt har ej gjort det på ett par dagar, som
tillexempel orkade ej gå o träna tyckte det var tråkigt fast jag vet att jag behöver det.
Nej nu får jag göra annat. Tänk nu inte för mycket på det jag skrev o ha det nu så skönt i vår vädret för det ska jag försöka med. Älskar er, kram

1 kommentarer:

Klockan 27 april 2008 kl. 08:00 , Blogger Emma5a sa...

Haha mamma e du svartsjuk. E det något med Krister? Hoppas att du har haft en trevlig dag. Älskar dig!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida