söndag 6 juli 2008

Söndag

Ja ha nu sitter man här o lider bara för att man ska köra mc, det är ju idiotiskt.
Kommer att ha skit ont imorgon liksom jag hade i går, körde rätt mycket i fredags o det gick åt pipan. Frågan är? Är det värt det inte vet jag o det är bara jag som kan avgöra det.
Nej får nog ta o sälja mc o försöka hitta något annat, så slipper jag ju honom oxå.
Ska tvätta i morgon, såg det skulle bli sämre väder o jag som tänkt sola dessa dagarna men det
sket sej, det kommer väl fler tillfällen annars får jag sola i solarie.
Hoppas allt är bra med er alla, för nu tänker jag gå o lägga mej är trött på skiten.
Sov gott. Kram

2 kommentarer:

Klockan 7 juli 2008 kl. 23:18 , Blogger Baloo sa...

Ja, du ska ju verkligen inte lida av att köra mc. Men jag vet ju att du tycker så mycket om det, den enda som kan avgöra om det är värt det är du mamma! Så jäkla tråkigt att allt ska drabba dig bara, hela tiden... :( Förstår att du inte orkar med honom :( Du slipper honom nog snart! Hoppas vi snart kan träffas! Saknar dig. Måste ta lillan, hon är nog trött igen nu. Puss och kram! Älskar dig! / Diana

 
Klockan 9 juli 2008 kl. 04:40 , Blogger Emma5a sa...

Förstår att det e jobbigt att ta ett sånt beslut när dte e det du verkligen gillar o vill syssla med. Men du ska ju inte behöva ha ont. Hoppas att du slipper honom snart. Vi får ses snart igen. Du, jag, Diana o ungarna kunde kanske ta en dag på stan o gå o kolla o fika o sånt. Sen om det e ok med Diana o Jörgen kanske vi skulle kunna träffas där o grilla o så. Älskar dig! Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida