tisdag 24 juni 2008

Hej på er! Nu har jag tagit lite hostmedecin när jag har gjort i ordning min nya bokhylla
o den blev bra. Men som ni vet så är han ju ej så noga när det inte är hans saker.
Som ex upp o trampa på glas skivor det tycker han ej gör något det finns ju
glasmästare säger han men no vet ju hur han är. Imorgon skall jag köra upp till Anette o hämta
kyckling lår som jag beställt sen torsdag träning sen fredag städning lördag Emma sen denna veckan borta. Nej nu ska jag gå o lägga mej. Natti natti

2 kommentarer:

Klockan 3 juli 2008 kl. 00:25 , Blogger Baloo sa...

Hej mamma! Ja, bokhyllan var jätte fin :) Och stort tack för hjälpen i helgen, du är guld värd. Hoppas du får en bra dag! Älskar dig. Kramar

 
Klockan 9 juli 2008 kl. 04:37 , Blogger Emma5a sa...

Va skoj att bokhyllan blev bra. Får komma ut till dig en dag men just nu jobbar jag så mycket. Dålig ursäkt jag vet. Älskar dig.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida