söndag 20 april 2008

Söndag 20-04

Nu är jag här igen o skriver lite. Har varit ute o åkt bil ett par timmar, lade ju upp slotts rundan idag med frågor o vägbeskrivning så nu ska det bara renskrivas. Tyvärr har jag inte kunat köra hoj varken idag eller igår för den jävla tummen, får se om jag kan tränna i morgon men klart jag kan ta kondition o neder delen. I morgon skall jag köra till Diana o följa med henne till Ystad måste köra till Emma oxå , det var ju länge sedan jag träffade Felicia så det är hög tid.
Nej nu får det räka för denna gången inget gnäll alltså denna gång. Kram

2 kommentarer:

Klockan 20 april 2008 kl. 14:26 , Blogger Emma5a sa...

Skönt att ni fått gjort det nu det är ju en del som måste fixas. Ja det var ett tag sen nu men vi ses imorgon vid lunchtid. Nu ska jag gå o sova så godnatt. Älskar dig.

 
Klockan 22 april 2008 kl. 12:29 , Blogger Baloo sa...

Jag hoppas att du kommer få en fin vecka! Och än en gång tack för allt! Vi älskar dig! Puss & kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida