fredag 18 april 2008

Lördag 050419

Dags att skriva några rader fast jag skulle varit i säng för länge sen, klockanär ju halv tre på morgonen. Satt o tittade på talang på tv då det plöstligt ringde på dörren kl var halv nio tänkte vem är det vid denna tiden, tittade i tittögat i dörren men det var ingen jag kände igen men öppnade ialla fall o då stod Bengt från mc klubben där, blev väl lite paff men helt klart så bjöd jag ju in honom på kaffe o sen satt vi här o pratade ända till tio över två. Jo det var trevligt vi pratade om allt möjligt så frågade han om jag ville följa med o lägga upp Slotts rundan på söndag o klart det vill jag ju för jag skall ju hjälpa till där med kaffe o korv när de kommer imål sen.
Har varit o tränat på det nya stället i Simrishamn o det var bra där var många olika du kan träna. Sen var jag ju uppe o fick min spruta igen på lasarettet o fy vad det gjorde ont, kommer det till baka igen så blir det operation o det är ju klart det är inte bra med för mycket cortison. I morgon får man väl ta en tur på hojen för det ska ju bli fint väder men först en promenad.Ni får ha det så bra så hörs vi Kram

1 kommentarer:

Klockan 20 april 2008 kl. 14:24 , Blogger Emma5a sa...

Ja det e alltid skoj med lite sällskap :) Va bra att du trivs på det nya stället. Hoppas att tummen blir bra nu så att du slipper opereras. Älskar dig.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida