måndag 9 juni 2008

Sommar

Tänkte jag skulle gå in o skriva lite idag, har ju kommit tillbaka till
Sankt Olof o det är skönt ska ni veta har väl ej haft det dåligt hos Christer hellre men
vill ändå vara där jag har mina saker känner mej ej som hemma i Tryde o kan ju ej
göra som jag tycker. Kanske är det så att jag inte kan bo ihoipp med någon o då får det ju vara
som det är vi får ses när vi ska köra mc o ut med husbilen sen får det vara punkt slut.
Han blev väl lite sur men det bryr jag mej inte om sade även att jag sagt att jag inte trivdes här vilket är fel det är bara det att ensamheten kan bli lite jobbig ibland framför allt om man sitter själv en längre tid men fåt väl se om jag kan finna en lösning till det med. Nu sommar tid är det ju inga problem det blir väl sen när det blir höst o vinter den tiden den sorgen.
Annars för övrigt mår jag rätt så ok nu, klart har ju lite ont ibland men det är sådant som går över, tänk om mina extra kilo hade gått över då hade det varit bra annars får jag väl börja röka igen? Nej det ska jag försöka låta bli. Nej nu får det vara nog för denna gångo hoppas på att ni alla har det bra ialla fall så gott det går.

2 kommentarer:

Klockan 9 juni 2008 kl. 13:25 , Blogger Emma5a sa...

Jag tror med att du är en person som vill ha ditt eget. Skit i om han blev lite sur han får ta det eller skita i det, det finns fler. Skönt att du mår lite bättre önskar bara att du sluppit ha ont mamma. Tänk inte på dem kilona dem blir du av med sen det vet jag. Vi får träffas snart saknar dig. Puss o kram Emma

 
Klockan 16 juni 2008 kl. 23:46 , Blogger Baloo sa...

Ja, bry dig inte om att han blev sur. Du är det viktigaste och du ska få må bra. Det gör du inte om du bor där, det går bra ett tag och sedan mår du dåligt igen. Jag är glad över att du inte flyttade dit igen för din egen skull. Visst förstår jag att det kan vara ensamt men jag tror inte att han är rätta lösningen för dig mamma! Älskar dig!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida