måndag 28 april 2008

28-4

Är just hemma för tillfället, tänkte jag skulle skriva lite. Har haft en bra helg hoppas ni haft det- samma o Emma skratta inte för det är sant så det finns ändå något att bygga på.
Ska strax gå o se om Bengt är hemma vi skulle ju göra det med slottsrundan
men är det ingen som bryr sej så gör ej jag det hellre för då kan de själv ha den.
Är sugen på att köra hoj för just nu blåser det ej så mycket som innan idag.
Kommer att vara mycket hos Christer nu så ring dit eller så vet ni mitt mobilnummer.
Kramar o jag älskar er

2 kommentarer:

Klockan 1 maj 2008 kl. 02:48 , Blogger Emma5a sa...

Bara du e lycklig o han e snäll mot dig så. Vill inte se dig bli sårad igen. Älskar dig. Puss o kram

 
Klockan 6 maj 2008 kl. 22:58 , Blogger Baloo sa...

Ja om du fortfarande har känslor för honom så visst då finns det något att bygga på. Något måste det ju finnas eftersom du känner dig svartsjuk. Men jag skriver som Emma, vi vill inte se dig bli sårad igen. Men det är ditt liv och om du känner att du trivs tillsammans med Christer så får du vara tillsammans med honom. Det är ju helt och hållet upp till dig :) Tack för hjälpen igår! Älskar dig! Puss och kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida