torsdag 19 juni 2008

Torsdag 19-6-08

Tänkte jag skulle skriva lite nu innan midsommar.
Ja jag ska ju åka till hallands sidan tror jag det blir med Christer o det är ju inte särskilt upp muntrande, men brist på annat så får det gå. Hade egentligen hellre stannat hemma
hade kunnat tagit min midsommar snaps till sillen i alla fall kan ju inte det nu för då blir han sur trots det skulle jag ju gjort det.
Ska gå till frissan nu kl ett så jag får lite ordning på håret, det ska bli skönt.
O ont har jag fortfarande, fick reda på idag att det kanske är muskel rematism
får väl se om proverna visar något ska ju ha kontakt med läkarn igen nu den 30 juni
så får man se. Nej nu ska jag gå ut en sväng innan det blir regn.
Ni får ha en trevlig midsommar så hörs vi efter den.
Kramar till er alla

1 kommentarer:

Klockan 23 juni 2008 kl. 04:56 , Blogger Emma5a sa...

Hoppas att du snart får reda på vad det e. Det e jobbigt att inte veta vad. Tråkigt att du inte hade en trevlig midsommar dock. Ses imorgon mamma. Älskar dig. Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida