måndag 16 juni 2008

Måndag kväll 16-6-08

Sitter just nu o tänkte jag skulle skriva lite är ju ett tag sen sist, fast jag ej har mycket att skriva om.
Har varit hos läkare igen idag men blev väl inte riktigt klokare för det.
Har ju som sagt ont i höfter o vader, de tror att det är en inflamation i mjukdelarna vad det nu är
men de kan inte förklara varför jag blir så spänd i benen som att inte skinet räcker till,
o att jag går upp i vikt en tre kilo på två dygn.
Fick nu medecin jag skall ta i en vecka o sen ska jag ha telefonkontakt om fjorton dagar
så får man se ja o ta vätske drivande när jag tycker.
Nej nog om detta nu är det strax lägg dax känns det som är ju tvätt dag imorgon
o sen onskag är det rakan om vädret tillåter.
Sen får man se vad det blir i midsommar är väl ej så pigg på att göra något.
Ha det så bra så hörs vi kram

2 kommentarer:

Klockan 16 juni 2008 kl. 23:44 , Blogger Baloo sa...

Det var ju några konstiga svar du fick av sjukvården... som vanligt så är det inte så mycket dem kan göra... *suck* Men jag hoppas att du snart mår bättre igen och att alla sjukdomar och skit kan hålla sig ifrån dig. DU förtjänar inte att åka på det ena efter det andra. Jag älskar dig mamma! Mer än du någonsin kan ana!!! Puss!

 
Klockan 18 juni 2008 kl. 09:19 , Blogger Emma5a sa...

Ja verkligen konstiga svar gå till en annan om det fortsätter. Måste gå Felicia e arg. Älskar dig puss o kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida