tisdag 8 april 2008

Tisdagen 8-4

Så var det dax att skriva lite här igen har ju inte varit här på ett tag. för det första så måste jag säga att ni är duktiga som tränar tjejer man känner sej mycket piggare o lite nyttigare fast det kan inte jag säga tycker jag äter hela tiden, går allt så o små äter tycker jag måste sluta med det, glöm ej att på minna mej. Tror nog det är för att jag lagt ciggen har ju hållit upp en hel vecka jippi. Men måste sluta med ätandet oxå annars rullar jag nog fram snart. Hoppas vädret är bra i morgon så jag kan ta en tur på hojen ska först träna men det regnar här så det blir kanske inget hoj åkande får väl se. Annars går allt i sin gilla gång gör ej så mycket om dagarna mer än tränar o kör hoj. Tänker mycket på Maria men vet att operationen gick bra men det är ju allt efter o sen på Lisa vilken oro hon har fy för säger jag bara. Nej det är ju dax för sängen så sov gott mina kära. Älskar er

2 kommentarer:

Klockan 9 april 2008 kl. 00:12 , Blogger Baloo sa...

Ja, jag hörde också att operationen hade gått bra. Nu får vi bara hoppas att det inte tillstöter några komplikationer. Tack för all hjälp mamma. Hoppas du får en bra dag! Puss och kram från oss!

 
Klockan 15 april 2008 kl. 23:17 , Blogger Emma5a sa...

1 vecka det e bra bara kämpa på. Mamma du kommer aldrig att rulla fram du ser alltid till att vara small.

Ja stackars Maria. Vet ju själv hur man e efter att varit sövd, jag var helt borta o tänk att vakna upp o inte kunna prata. Skönt att operationen gick bra iaf. Kram Emma

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida