lördag 12 juli 2008

Lördagssnack

Sitter just nu o gråter så jävla ont jag har, vet ej vad jag ska göra.
Har både tagit tabletter o en grogg med men fan det hjälper ej, får väl ta en tablett till o gå o lägga mej så får man se. Men det ska jag säga ska jag ha så jävla ont så kommer jag börja röka igen för inte tänker jag gå o ha ont på grund av att jag slutat men nog om detta.
Var ju hos Alf o det var trevligt alla hans syskon var sammlade samt hans föräldrar o styv föräldrar så det blev lyckat o så klart Martin men det var ju det ända av barnen som var där.
Hoppas ni haft det bra i helgen o Emma nu är du ledig ialla fall söndag o Diana nu har du Jörgen hemma tre veckor skönt. Natti natt o sköt om er

2 kommentarer:

Klockan 13 juli 2008 kl. 06:39 , Blogger Baloo sa...

Det är så tråkigt att höra att du har ont mamma :( Hoppas snart att vi får reda på vad det är. Skoj att du hade trevligt hos Alf! :) Jag älskar dig! Puss och kram från din dotter Diana

 
Klockan 16 juli 2008 kl. 11:21 , Blogger Emma5a sa...

Vill inte att du ska ha ont mamma. O tänk inte på att du skulle haft Felicia nästa helg det löser sig o det var väl inte säkert att dem skulle åka nu...vet ej vad dem syslar med. Jobbar imorgon med sen e jag ledig tills på söndag. Skönt. Älskar dig mamma. Puss o Kram Emma

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida