torsdag 3 april 2008

Torsdagen 3-4-08

Tänkte jag får skriva här lite, har ju varit o hämtat min hoj så nu kan jag köra när jag vill skulle kört till mc träffen idag men tog bilen tyckte det blev molnigt men det går fler tåg o nu ska det ju bli bra väder i morgon så då får man ta en tur. Det var kanon att börja träna igen fast det käns man ej tränat på ett tag o sen sola efter fast man brände fläsket men det får man ta när man tror att man ska bli fin ja det blir man ju med med tiden. Såg riktigt hur Diana levde upp o bara det var en härlig känsla för det är ju så man mår bättre både pysiskt o fysiskt av att röra på sej o sen läste jag någon stans att det var bra för övergångsåldern oxå om man hade problem med svettningar o det har jag nu igen. Jätte bra Emma att du oxå har börjat att träna o själv tillika det är strongt gjort bara fortsätt så gumman. Nu är det tredje dagen som jag inte rökt på o det går bra känner mej bättre i halsen redan o det är skönt så det ska gå bra i fortsättningen oxå. Nej nu får det vara bra för denna gång.

1 kommentarer:

Klockan 3 april 2008 kl. 15:34 , Blogger Baloo sa...

Ja, ett stort tack till dig för att du följde med mig! Det betydde mycket för mig! Hoppas det blir av på måndag igen! Och skönt att hojen livar upp dig lite :) Känns skönt! Hoppas du har haft en bra dag! Älskar dig! Puss

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida