tisdag 1 april 2008

Tisdagen2-4

Idag var den stora dagen med rök stopp o det har gått jätte bra men det är ju bara en dag.
Men tänker klara det anndra oxå, tyvärr har jag ej varit ute o gått idag men gjort något som
är skit kul var ute o körde hoj o vilken känsla att ta första turen för i år, så nu är den hemma
o det är bara bra kan ju köra när jag känner för det.


Tycker faktiskt att jag mår bättre det gjorde jag redan igår men hade bestämt mej att jag var tvungen att göra något åt det, det har nog hjälpt en del att jag varit ute o gått oxå sen är det ju annat oxå som spelar in. Har även bestämt mej att träna här i Tomelilla oxå det ska bli skönt att börja i morgon i skrylle måste ju är ju lite rädd för att gå upp för mycket i vikt nu när jag lagt stinkisarna. Nej nu är det dax att gå till sängs
God natt

1 kommentarer:

Klockan 3 april 2008 kl. 15:35 , Blogger Baloo sa...

Jag hoppas det kommer fortsätta gå bra med rökningen! Jag ska hålla alla tummar och tår för dig! Vi älskar dig! Hoppas du får en bra helg! Kramar om!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida