lördag 29 mars 2008

Lördag 29-3

Jaha nu sitter man här igen, tack för kommentarerna men det är
väl som Diana säger man har svårt att prata med sinna nära o kära
men ni ska se det löser sej till slut.
Har varit ännu längre ner än jag är nu o har tagit mej ur det o det
ska jag göra nu oxå. Nu närmar sej dag då det stora rök stoppet kommer
allså den 1-4. Trots att jag känner mej så nere så har jag bestämt att jag ska klara
det , det blir tack o adjö för 41 års rökande.
Tycker liksom inte att den ger mej något längre förutom att jag inte mår bra
av det. Så adjö stink pinnen för alltid.
Nej nu är det tid att krama kudden igen o denna helgen snart slut skönt.
Sov så gott

2 kommentarer:

Klockan 29 mars 2008 kl. 19:26 , Blogger Emma5a sa...

Varsegod mamma. Jag vet att du kan ta dig upp ur detta men du borde inte låta dig gå längre ner. Det är inte lätt det förstår jag men du måste tänka på dig själv och att du har många år kvar, år som ska vara fyllda av glädje.

Jag tycker du är otorligt stark som slutar röka efter 41 år men du behöver det. Kämpa på du fixar mer än du tror. Alla klarar mer än man tror om man bara tror på sig själv.

Nä nu ska jag föröska sova e trött som in i men grannen har fest (dem där uppe) så dte blir nog inte så mycket med det. Älskar dig. Puss o kram

 
Klockan 30 mars 2008 kl. 22:01 , Blogger Baloo sa...

Jag kommer hålla alla tummar och tår för att du kommer klara av att sluta röka! Jag tror på dig!

Ja, du måste börja tänka på dig själv. Håller med Emma. Men du har tagit bort många i ditt liv som bara sugit energin från dig, du vet vilka jag menar.
Jag vet också att du varit längre ner och lyckas ta dig upp, men jag vill inte se dig längre ner. Det räcker länge och väl där du är nu. Jag vill att du ska bli den glada mamman som mår bra i sig själv. Den du har inom dig. Jag älskar dig hur du än är men vill att du ska må bra!! Puss!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida