fredag 28 mars 2008

Fredag 28 mars

Känslor

Hur kan man egentligen må så här?
Tycker att livet är så jävla tråkigt så det går inte o beskriva med ord,
vet ej riktigt hur jag ska förklara.
Har god lust att supa mej full men det löser ju faktiskt inte något,
finns ju kvar i morgon nej fy fan rent ut sagt.
Tänkte jag skulle gått ut men nej det blev inte det hellre
gick o la mej i stället, hur mår man sen när man vaknade?
lika dant förstås. Nej nu måste jag finna en lösning antingen det ena eller andra vad vet jag inte.
Vet bara ännu en helg det har jag klart för mej i alla fall.
Tänkte jag skulle se om jag kunde äta något men är ej hungrig så det blir väl skit med det oxå
som allt annat kan jag tänka om jag nu kan tänka?
Nej det får vara bra för denna gången.
Ha en trevlig helg

2 kommentarer:

Klockan 29 mars 2008 kl. 05:02 , Blogger Baloo sa...

Älskade mamma, jag känner igen mig så i det du skriver. Men jag tycker att du borde prata med någon. Om du inte känner att du kan prata med mig, vilket jag förstår i så fall så kan du väl prata med en psykolog? Jag är orolig för dig, och märker att det blir värre och värre. Du vet att jag finns här när som helst, men jag vet också att du har lika svårt som mig för att lyfta luren o ringa ;) Är det något jag kan göra för dig så bara säg till och jag gör det direkt. Du är allt för mig och jag vill att du ska må bra. Vi älskar dig, glöm aldrig det! Puss!!

 
Klockan 29 mars 2008 kl. 19:20 , Blogger Emma5a sa...

Håller med Diana mamma. Du borde prata med någon. Det hjälper inte att ha allt inom sig. Jag finns här alltid för dig men det är kanske skönt att prata med någon utanför familjen. Bara ring när du mår dåligt dag som natt. Som du ser på tiden så kan jga inte sova nu iheller. Älskar dig. Puss o kram Emma

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida