fredag 21 mars 2008

Långfredagen den 21-3-08

Hoppas alltär bra med alla, här det väl som vanligt varken bättre eller sämre
har ju träffat lilla Nellie idag o fick snusa på henne lite o det är alltid uppåt tjack
sen var ju Emelie oxå med men henne kunde jag ju inte snusa så på för då hade hon nog tyckt
att jag var knäpp. Nej jag är så trött på oärliga mäniskor så fy fan säger jag.
Killar som är skit alltså det är dem jag menar.
Men skit i det som man bäddar får man ligga, får väl se hur vädret blir nu
på måndag för då kör jag ner till Törringe men är inte så pigg på det vet ju
att Christer är där men får väl noncalera honom behandla honom som luft.
Vet egentligen inte vad jag vill, tycker inte jag får ut något av att åka ut men klart man får ju dansa mycket men sen känns det lika tomt när man kommer hem nej fy fan.
Men som sagt det går över har ju själv valt hur jag vill ha mitt liv.
Nej nu är det nog dags att gå o lägga mej o inte sitta här o beklaga sej men tack än
en gång Diana med familj för att ni tittade in det är alltid lika trevligt
får väl ta en hel dag o köra ner o besöka båda mina döttrar med familj men ej nu när
det är sådant skit väder.

2 kommentarer:

Klockan 22 mars 2008 kl. 13:20 , Blogger Emma5a sa...

Ja du mamma ibland undrar man vad man ska med killar till...

Du borde kanske hitt apå något annat som du tycker e skoj istället för att dansa. Men nu är dte snart dags för allt vad motorcyklar e. Så fort vädret är fint så. Kramar Emma

 
Klockan 23 mars 2008 kl. 06:19 , Blogger Baloo sa...

Jag förstår att du tycker allt är skit, vädret tror jag gör sitt till med. Men som Emma skrivit, snart kan du ut med motorcykeln och då träffar du automatiskt lite nytt folk med! Vi älskar dig!! Puss!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida