lördag 22 mars 2008

Påsk afton

Jaha då sitter man här igen o önskar att även denna dag ska ta slu så man kan gå
o lägga sej, ja så ser mitt liv ut just nu.
Sitter o tittar ut snön den bara vräker ner men blåsten har ialla fall avtagit o det är
ju bra, kan tyvärr inte gå ut på promenad i detta väder.
Har just bakat bullar men till vilken nytta klart det finns ju de som tycker om dem
så nytta är det ju så klart, nej nu sitter jag här o gnäller igen får väl börja att
se positiva saker någon gång fast just nu känns det långt borta, kommer nog till-
baka tror jag. Får väl se om jag har lust att äta vet ej det ännu kanske, kanske
inte o inte har jag ont i halsen för annars kunde jag tagit "host medecin" ha.
Nej nu får det vara nog för denna gången fast det är långt till lägg dax.
En fortsatt glad påsk.

2 kommentarer:

Klockan 22 mars 2008 kl. 13:23 , Blogger Emma5a sa...

Ja dina bullar mamma e bäst. Klart att du ska gnälla om du behöver det gr ju vi andra :) Tradigt med dåligt väder dock. Du ska se att allt blir bra snart mamma. Glad påsk, jag älskar dig. Men nu måste jag gå in till felicia för hon e ledsen. Men det gick att lämna henne en liten stund i sängen själv iaf. Puss o kram Emma

 
Klockan 23 mars 2008 kl. 06:23 , Blogger Baloo sa...

Så klart vi tycker om dina bullar och allt annat du bakar. Jörgen är ju ett kakmonster ;)) Jag hoppas att du snart kan se allt lite positivare, jag vet att det är lättare sagt än gjort många gånger. Men när du mår bra så är du så otroligt glad och hela du strålar. Den sidan vill jag snart se hos dig igen. Älskar alla dina sidor men den sidan gör mig otroligt glad eftersom jag då vet att min mamma mår bra! Vi älskar dig mamma! Och du är välkommen att hälsa på när du vill! Dörren står alltid öppen för dig! Puss & Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida