lördag 15 mars 2008

Mitt liv

Sitter här just o funderar på alla de tankar som fans i natt.
Tycker att mitt liv är tomt o meningslöst ta nu inte illa upp för jag har tänkt på
er barn o barnbarn men känlan finns där ändå.
Fast man är ute o dansar o gör olika saker så tycker jag ändå
att det är meningslöst dagarna blit långa tomma inehålls lösa.
Tänk vad skönt det skulle vara att bara gå o lägga sig o somna
in för gott så hade ju känslan för svunnit men sådan tur har man inte.
Det löser sej nog alltid men jag är trots allt glad för er mina kära.
Nej nu orkar jag inte mer tänker gå o lägga mej o få denna dagen att
ta slut.

2 kommentarer:

Klockan 15 mars 2008 kl. 04:10 , Blogger Emma5a sa...

Förstår vad du menar mamma. Även om du har oss så saknar du någon att dela din vardag med. Någon som är snäll o respekterar dig för den du är. Någon att ha en massa skoj med. Men han finns där ute mamma bara ge det lite tid. Älskar dig mamma. Puss o kram

 
Klockan 15 mars 2008 kl. 06:37 , Blogger Baloo sa...

Jag förstår också vad du menar och jag håller med Emma. Samtidigt så tror jag att du behöver någon att prata med. Det har blivit lite mycket för dig med på sista tiden. Jag önskar och hoppas att dina tråkiga tankar snart försvinner. Jag har ju själv suttit med likadana tankar och vet hur dem kan ta över ens vardag. Bara ring om det är något. Jag kommer alltid ställa upp för dig. Du är den underbaraste mamma man kan tänka sig. Och jag önskar att du snart kan få må bra igen. Men jag förstår helt klart hur du mår... Vi älskar dig alla här! Puss o kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida