tisdag 25 mars 2008

Tisdag 080325

Ännu en tråkig dag att vakna upp till trots solen men så äär det just nu tyvärr.
Tycks ej bli bättre bara längtar tills det är tid att gå o lägga sej igen,
vad är detta för liv man lever egentlige har frågat mej själv men finner inget svar just
nu. Skulle gått ut men nej det hade jag ingen lust till det hellre, jag som alltid tyckt om att vara ute o promenera men nu nej, börjar kanske bli gammal o senil vem vet men då får det vara så i så fall då kan man ju leva i sin lilla värld.
Nej får försöka ta mej i kragen o göra något åt det men trots att jag var ute igår kändes det inte rätt hellre, dansa får jag ju men tråkigt ändå känns inte som någon mening det hellre så det blir till att stanna hemma nu.
Får väl gå o se om jag ska äta något är inte specielt hungrig, får se om det blir något trots allt.
Sen är det strax tid för sänge ej så många timmar kvar skönt.
Ha det så bra i solskenet.

2 kommentarer:

Klockan 26 mars 2008 kl. 05:38 , Blogger Emma5a sa...

Älskade mamma jag hoppas att du finner livet mer meningsfullt snart. Här är så mycket att hitta på man måste bara finna det. Tänkte att du kanske ville komma hit en dag på middag eller ja vi kan ju äta mitt på dagen eftersom att man aldrig vet hur vädret blir på kvällen. Älskar dig mamma, jag tänker på dig var dag. Puss o kram Emma

 
Klockan 29 mars 2008 kl. 05:04 , Blogger Baloo sa...

Det är tråkigt att du känner att dina promenader inte ger dig något längre. Tidigare var du ju så glad för att gå ut och gå. Men som jag skrev tidigare, du behöver prata med någon! Ring och få en kurator, tror att du har mycket bakom dig som måste ut nu!! Du vet var jag finns, jag kommer alltid finnas för dig så som du funnits och finns för mig! Vi älskar dig!Puss!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida