lördag 1 mars 2008

Mormor igen

Lördagen 1-3

Nu har jag blivit mormor igen för tredje gången ja jag blev ju det i onsdags
var inne hos lilla Nellie på eftermiddagen med Emelie oxå för jag passade henne
men oj så gott de luktar de små, det är ju över ett år sen lilla Felica föddes men klart men kommer i håg lukten har ju ej blivit senil ha kinte vad jag tror i alla fall men det kommer säkert.
Annars är väl allt bra förutom att jag inte kan äta igen efter den jävla
mag influensan men det åter kommer nog får vi hoppas för annars blir jag
så mager men kan ju tappa lite till nu när jag ska sluta röka för då brukar man gå
upp meninte säkert förkan jag inte äta då hellre så går jag nog inte upp i
vikt den tiden den sorgen. Ska ut o dansa i morgon ialla fall så får man se vad det ger
nej nu ska jag gå to beed har varit uppe sen 5 i morse så det börjar dra i ögonen
tur det inte är någon annan stanns ha ha.
God natt alla

2 kommentarer:

Klockan 1 mars 2008 kl. 17:45 , Blogger Emma5a sa...

Ja dem små luktar så himla gott :) Längtar så tills jag ska träffa Nellie men jag sa till Diana att vi kan ta dte nästa vecka när dem har fått vila lite. Ha det så skoj när du dansar mamma. Älskar dig massor. Puss o kram

 
Klockan 3 mars 2008 kl. 13:24 , Blogger Baloo sa...

Ja, äntligen ville lillan komma ut :)) Hon är sååå fin!
Det är så tråkigt att du inte kan äta, du behöver verkligen inte gå ner mer i vikt. Hoppas att det snart kommer igång med maten igen. Du var ju så pigg tidigare och kan man inte få någon näring i sig så blir man såklart trött. Älskar dig!! Ta hand om dig. Puss!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida