måndag 17 mars 2008

resa

Måndag 17-3-08

Tänkte jag skulle skriva lite innan jag kör upp till Bjärnum.
Var ute igår men fy bara pensionärer men dansa fick man ju ändå men vet egentligen
inte varför jag åker ut för det ger mej inget kanske bara för att jag ska vara lite social .
Men som sagt ska ju ta en Tysklands tur i morgon så får vi se vad det ger kanske
en massa flaskor med hem tänkte ialla fall köpa något kanske så man kan ta
en kaffe gök någon gång har ju nära till sängen men klart jag kan ringa till Tommy
om jag inte hittar den själv för han sa att han kunde hjälpa mej då ha ha.
Det skulle kanske passa honom han är en riktig nalle björn så behöver jag någon att krama
så får jag väl ringa.
Tomt o trist som vanligt men det blir kanske bättre eller sämre vad vet jag,
har ju glömt att berätta att mina värden ligger bra igen men ska fortsätta att ta den jävla medecinen till o med maj så det är läng väg dit sen är det bara att hoppas att det är slut med dessa toppar upp o ner.
Ha det så bra alla Älskar er

2 kommentarer:

Klockan 17 mars 2008 kl. 06:48 , Blogger Emma5a sa...

Ha så skoj i tyskland. Va bra att alla värdena e bra. Hoppas att dem fortsätter att ligga bra. Älskar dig!

 
Klockan 17 mars 2008 kl. 13:20 , Blogger Baloo sa...

Jag hoppas att du får en riktigt trevlig resa, det är du värd!! Och det var skönt att höra att dina värden är bättre igen :) Synd bara att du måste ta medicinen mer men vi får försöka se det positivt, förhoppningsvis är det sista gången du behöver ta medicinen. Vi älskar dig jätte mycket mamma. Du är guld värd! Utan dig i mitt liv hade jag inte varit där jag är idag, försök ta åt dig när jag säger att du räddade mitt liv! Puss!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida