fredag 22 februari 2008

Storm kväll

Tänkte det var dax att skriva lite igen.

Sitter just nu o hör stormens vinande rätt myssigt ändå, men det var inte
det jag vill säga.
Tråkigt det här med mor men det är nog på bättringsväg nu vi
får väl se vad det lider.
Har varit hos läkare i dag hade en blåsa i halsen sade det kunde bero på en virus
gick det över så får jag komma igen, men han sa att han tyckte jag skulle sluta röka o
det är nog dax nu för man vet aldrig var det bär hän, livet är trots allt rätt skört
om man inte sköter sej det bör nog alla tänka på.
Så jag har fått en tid till rök sköterska den5 mars, rätt skönt att ha någon bakom sej.
Har väl själv märkt att jag inte mår bra av det men man blundar ju för mycket.
Det blir att kämpa men denna gång måste det gå fast det jag fasar för är vikten
vill ju ej gå upp.

Hoppas allt är bra med mina barn o barnbarn samt svärsöner ser fram emot att ha
Felicia här i helgen, hoppas att det strax är tid för Diana så man får gosa med en
liten baby igen det är ju över ett år sen sist tänk vad tiden går.
Nej nu får det vara bra för denna gång.

2 kommentarer:

Klockan 25 februari 2008 kl. 16:23 , Blogger Emma5a sa...

Tack för att du tog Felicia i helgen. Ja tänk att det redan har gått ett år min lilla flicka börjar bli stor nu :) Många kramar Emma

 
Klockan 26 februari 2008 kl. 10:03 , Blogger Baloo sa...

Vad var det för blåsa?? Det har du inte sagt något om jue :( Något som kan vara allvarligt? Vi hörs imorron och då vill jag veta allt om din blåsa ;) Haha, som det lät *S* Älskar dig mamma! Puss

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida