måndag 18 februari 2008

Måndag med fågel sång

Måste skriva av mej lite i dag.
Har varit o klippt mej intessant va men tyckte jag behövde förnya mej vet ej riktigt varför
men känner att mitt nya liv börjar nu.
Har även kört Christer till sjukhuset o det var ju inte så trevligt
att sitta o höra på honom ni vet ju själv hur han är men har man lovat så
har man tyvärr med honom i alla fall.
Vilken tanke han hade, frågar om han får en kyss, trodde han jag skulle ge en till
honom nej det är slut med det för länge sen.
Tog mina danse kläder med mej han blev nog lite besviken men jag bryr mej inte,
bara jag ser honom äklas jag mer o mer o det vill inte sej lite det nej fy fan.
Skall bara ordna för min mc sen sket jag på honom.

Tråkigt det här med Felica Emma men du måste ringa till barn i morgon
för så kan man inte ha det o lika dant fråga efter proverna de tog när jag var med dej
med henne tycker det är jävligt slöt av dem att
nonchalera en så men det är sjukvården i dag därför måste man gå på dem hela tiden.
Du orkar själv ej mycket mer men du vet jag finns här.
Får se nu vad de säger annars tar jag henne i helgen så du fär vila.


Diana jag hoppas du mår bättre i dag med din ångest kan förstå hur jobbigt du har det men
du måste kämpa nu är det strax dags att lilla Nelie kommer o då
tror jag att det kommer att kännas lite lättare.
Så mina älskade barn ni vet jag tänker alltid på er även på nätterna när jag inte
kan sova o jag kommer alltid att finnas här för er, så bara ring om det är något.

Sen tycker jag att jag mår mycket bättre sedan jag ändrade min kost o ute slöt
en hel del kolhydrater som de sa till mej o även mot illa måendet tar ju
riven ingefära o detfungerar så hoppas nu proverna har ändrat sej lite,
var o lämmnade i dag oxå så nu är det gjort får väl vänta en fjorton dagar
sen får man se.
Nej nu kallar sängen skriver mer en annan dag.
Vi ses på onsdag mina älkade döttrar

1 kommentarer:

Klockan 19 februari 2008 kl. 02:51 , Blogger Emma5a sa...

Tack mamma för att du finns. Tack för att du tar Felicia i helgen men jag ångrar mig redan.... kommer att sakna min prinsessa :) Men jag vet att jag måste men jag ska erkänna att jag har ångest nu. Jag vet att du tar väl hand om henne mamma men det blir tomt utan henne. Nä nu ska jag gå o göra mig igordning. Älskar dig! Ses imorgon puss o kram Emma

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida