onsdag 13 februari 2008

mina tankar

Ja nu sitter man här igen, tänker på allt skit som varit o
är fortfarande fick just reda på att Maria ej kom hem i dag
på grund att hon fått feber i gen tråkigt.
Med mormor är det på bättrings vägar fast jag vet ej än vad de sa
i Kristianstad i dag får väl reda på det i morgon.

Sitter här o tänker vilket tråkigt liv man lever egentligen tur jag har
barn o barnbarn annars vet jag inte hur det gått.
Tack för titten Diana det var trevligt fast det ej blev så länge


Sitter just o chattar med Tommy fast vet ej om det ger mej så mycket
skulle helst vilja lägga mej i ide.
Nej nu får jag sluta gnälla
Det är väl dags att kryppa till sängen
Älskar er alla

2 kommentarer:

Klockan 13 februari 2008 kl. 22:07 , Blogger Baloo sa...

Inget att tacka för mamma, stort tack själv :)
Ja, jag vet vad du menar med tråkigt liv. Känner likadant när man bara går hemma dag ut och dag in. Vi får hoppas att det blir bättre snart nu när våren är på väg och det blir lite ljusare ute :)
Tråkigt att inte Maria kom hem, men alltid ska det vara något som strular till det... Hoppas att det fortfarande är på bättringsväg med mormor. Älskar dig mamma! Tack för att du finns! Puss och kram!

 
Klockan 17 februari 2008 kl. 16:58 , Blogger Emma5a sa...

Usch ja dessa tankar önskar att man kunde slippa tänka så mycket. Hoppas att Maria mår bättre snart. O jag är glad att mormor mår bättre.

Mend et jag allra mest önskar är att du ska må bra mamma. Tänker alltid på dig. Älskar dig du är världens bästa mamma.
Många kramar Emma

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida