onsdag 6 februari 2008

En sämre dag

Sitter just nu med många tankar, tänker på mormor,mina barn ja i stort sett allt
o ändå har jag tänkt i stort sett hala natten varför ska jag tänka just nu.
Det är i alla fall bra att mormor är lite bättre men man kan aldrig vara säker för hon är ju så skör innan men man hoppas i alla fall. Tänker även på Maria o hennes an höriga vet vilket helvete de har även däa hoppasjag det ska gå bra.
Sen till mina egna små barn, ja ni vet små barn små bekymer stora barn stora bekymer,
nej inte riktigt så menade jag men det är skit att Diana ska må så kan nästan komma i håg hur jag själv mådde när jag gick o väntade man blir så jäkla känlig för allt o fram för allt om man ej kan äta. Lider med dej. Hoppas Emma o hennes familj mår något bättre från förkylningen,
själv mår jag si så där men det löser nog till slut.
Skall se om jag går ut i skogen i dag för det har slutat att regna nu o fåglarna de kvittrar o man blir lite piggare då tänker man att våren är på väg med allt vad det inne bär mc till exempel.
Men nu skall jag gå o ringa morfar sen ska jag ringa mormor i eftermiddag så ha det nu så bra tills nästa gång jag är har. Får se om jag åker iväg o dansar i kväll vet ej än.
Sköt om er alla

2 kommentarer:

Klockan 8 februari 2008 kl. 18:05 , Blogger Emma5a sa...

Älskade mamma! Jag älskar dig så fruktansvärt mycket. Jag vet att du har det svårt nu men glöm inte att jag finns här för dig. Förstår dinna tankar om mormor för jag tänker detsamma. Hoppas att allt blir bra är så orolig för morfar med. Hälsa dem så gott imorgon. Tänk inte på mig mamma, jag klarar mig. Älskar dig pussar o kramar Emma

 
Klockan 10 februari 2008 kl. 09:47 , Blogger Baloo sa...

Ja du, när ska det negativa runt oss ta slut egentligen? Nu har det bara varit för mycket ett tag. Vi måste bara hoppas på det bästa just nu. Älskar dig!! Puss

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida