torsdag 31 januari 2008

Bättre dag

Tänk om denna dagen kan hålla i sej, för i dag har jag fått gjort mycket utan
att jag behövt gå o lagt mej skönt.....
Tänkte jag skulle snart gå to bedd kommer en dag i morgon
tvätt dag sen får jag se om jag klarar av att få upp rese sängen
för hoppnings vis går det nog.
Längtar efter att få träffa Felicia igen tyvärr blir det inte
så ofta jag träffar mina barnbarn bor lite långt i från
varandra o sen kostar det att köra oxå men det ser vi fram emot
måste träffa Emelie snart oxå men henne pratar jag ju med på
msn. Nej sov nu så gott mina vänner.

2 kommentarer:

Klockan 31 januari 2008 kl. 23:55 , Blogger Baloo sa...

Vad skönt att du har haft en så bra dag! Hoppas verkligen att du även får en bra fredag! Om du inte lyckas med resesängen kan vi ju titta på det nästa gång vi kommer :) Jag förstår att du ser framemot att träffa lilla Flisan på lördag :) Hoppas ni får riktigt trevligt allihopa! Älskar dig mamma!

 
Klockan 1 februari 2008 kl. 10:55 , Blogger Emma5a sa...

Blir så glad när jag läser att du har haft en bättre dag mamma. Önskr att alla dina dagar kunde bli bättre och bättre. Jag ringer dig imorgon förmidag så att jag kan få väg beskrivningen igen. När vi hade lagt på hade jag redan glömt hälften (det i mitten) :) Får du inet upp resesängen kan vi kolla på det imorgon o kan inte vi så kan kanske Diana. Älskar dig mamma. Ses imorgon. Många varma kramar Emma

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida