lördag 2 februari 2008

Både bra dag o dålig

Vaknade av att jag mådde dåligt men inget nytt nu för tiden.
Tänkte sen måste ringa Emma o höra om de kommero jo
det skulle de.
Det var helt under bart att träffa Felica i dag den lilla hönanm
hade resesängen upp samt hokus pokus stolen som ni för står skulle hon ju inte sova i den
men hon var i alla fall i den.
Tyvärr såg jag något tråkigt o det var att inte Emma mår bra
en del visste jag ju men läser sedan hennes blogg o det är inte
roligt, så både Diana o Emma ni skall i första hand tänka på er själv
ni vet att jag klarar av detta oxå som så många gånger för.
För sök att komma ut lite båda två tycker ni kan träffas
fika på stan eller bara fönster shoppa.
Ni vet att jag älskar er men ni skall tänka på er själv först o er familj,
tar er båda här för det är er det gäller.
Men som sagt allting blir nog bra bara man inte ger upp hoppet
Älkar er mamma

2 kommentarer:

Klockan 2 februari 2008 kl. 12:59 , Blogger Emma5a sa...

Tack så mycket för idag mamma. Det behövdes verkligen. Du vet ju hur jag e mamma, jag vill ju inte vara till nån last men dte e klart jag borde ju berätta o inte ha allt inom mig. Jag får väl börja ta tag i det minsta problemet o börja där så att jag kan nysta upp dem alla. Ska bara komma på vilket det minsta problemet e. Du säger att jag ska tänka på mig o min familj först o det gör jag. Jag tänker mycket på dig o du kommer förre mig. Du är min familj, du är min mamma. Älskar dig otroligt mycket. Dessutom så e Diana, Jörgen o Emelie med min familj. Älskar er alla o detta fixar jag. Känns bättre idag, anntar att vi alla har våra dåliga dagar. Många kramar Emma

 
Klockan 5 februari 2008 kl. 02:11 , Blogger Baloo sa...

Ja, hoppet är det sista som överger en och det måste vi alla hålla fast i. Men som Emma skriver, du tillhör vår familj och det är klart att vi tänker på dig. Det kan vi inte komma ifrån. Men visst ska vi tänka på oss själva med men det är lättare sagt än gjort. *Älskar dig så mycket mamma* Puss

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida