måndag 28 januari 2008

Varför

Varför skall livet vara så jobbigt trodde att det skulle gå över har ändå gått
på medecinen nu en månad men tycker det blir jobbigare dessto längre tiden
går.
Trött trött illa mående dyngnet om nej fy fan tyck nu inte synd om mej bara.
Det som är tråkigas att jag inte kan ställa upp o ha minna barnbarn
det är någor som jag tänker på alltid, skulle så gärna vilja ha dem här hos mej men otken räcker ej till, skulle vilja ha Felicia så Emma kunde sova ut samt haft Emelie här så vi kunde
gjort något men ack nej inte det orkar jag ens,bara undrar hur skall det sluta.
Men det sista man ger upp är hoppet fast det är svårt i bland det ska ni veta.
Trots allt hade jag en ljusning i går Diana o Jörgen var hemma o det var trevlig
alltid trevligt när de kommer hade bara önskat att Emma hade kommit o sett hur jag har det men den tiden kommer nog oxå.
Nej nu får det vara bra med allt gnällande tyvärr löser det inget.
Älskar er alla

2 kommentarer:

Klockan 28 januari 2008 kl. 12:42 , Blogger Baloo sa...

Jag tycker inte synd om dig, eftersom jag vet att du inte vill man ska tycka synd om dig. Där är vi likadana, och jag har insett att det är många saker som vi är likadana med. Kanske därför som vi har haft det jobbigt i tidigare år. Just eftersom vi är ganska lika och tänker likadant.
Det är alltid trevligt att träffa dig, önskar att vi kunde ses oftare bara. Men du vet att vi kommer om det är något, direkt! Hoppas du snart ska må bättre, önskar dig inget annat! Och du kommer få tid och ork till dina barnbarn! Den tiden kommer! Älskar dig!

 
Klockan 28 januari 2008 kl. 15:37 , Blogger Emma5a sa...

Mamma tänk inte på oss vi klarar oss. Du kan ha Felicia sen när du mår bättre bara du mår bra. Jag och Peter kommer ut nu en dag hade först tänkt i helgen (den som varit) men då var vi tyvärr fulbokade. Så om allt går som det ska så kanske vi kan komma i helegn om du orkar. Längtar så efter att får träffa dig igen mamma och för att se hur du mår. Du betyder så mycket för mig. Älskar dig massor mamma. Pussar o kramar Emma

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida