onsdag 30 januari 2008

Tråkig dag

Regnig tråkig dag men kanske det varit något positiv har i alla fall varit
o köpt en rese säng jag kan ha här när mina barnbarn kommer hem.
Köpte lite annat oxå men körde sedan hem var dö trött som vanligt
skulle städat men det blev inget med det hellre fast det gör ju inget,
det är ju bara jag själv som ser det.
Sen sov jag bort hela eftermiddagen, fy vilket liv man lever.
Får väl försöka ändra på det vet ej hur än men får försöka på
något sätt.
Hoppas allt är bra med er alla där ute, ska snart gå o lägga mej.
Skriver väl lite i morgon oxå

2 kommentarer:

Klockan 30 januari 2008 kl. 16:02 , Blogger Emma5a sa...

Hej Mamma!
Men vi skulle ju betala den resesängen. Vi kommer till dig på lördag. Älskar dig. Puss o kram Emma

 
Klockan 31 januari 2008 kl. 09:09 , Blogger Baloo sa...

Jag förstår vad du menar med att sova bort en hel eftermiddag... Jag har samma problem och det känns inte alls kul. :( Vi skulle ju alltid kunna träffas o sova tillsammans ;) *skrattar* Älskar dig! Puss puss

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida