onsdag 23 juli 2008

Jobbig kväll

Måste skriva lite här fast jag kanske inte skulle gjort det. Men just tycker jag allt är skit.¨
Med denna värk o dessa svimnings anfall eller vad fan det nu är. Hoppas han kan hjälpa mej i morgon. Ni vet den som tittar på stavarna i ögonen annars vet jag ej vad jag ska göra.
Just nu känns det som att jag vill ge upp allt men det ändrar väl sej. Hade önskat att jag bott lite närmre er så jag kunde träffat mina 3 barnbarn oftare men det kommer kanske just nu vet jag inget. Tänker gå o lägga mej så natti o sov så gott, älskar er alla. Kram

2 kommentarer:

Klockan 23 juli 2008 kl. 15:13 , Blogger Emma5a sa...

Klart att du ska skriva här mamma. Kollar var dag om du skrivit nått. Jag hoppas att han kan hjälpa dig. Håller tummarna hårt. Ska tänka på dig. Ringer imorgon. Älskar dig. Puss

 
Klockan 24 juli 2008 kl. 04:27 , Blogger Baloo sa...

Tycker också att du ska skriva av dig här! Vi är vuxna och kan ta vad du skriver. Såklart att det inte är roligt att du är så nere och mår så dåligt just nu. Men det är en del av dig och vi vill gärna veta hur det verkligen är med dig. Bakom den där berömda masken. Vi är ganska lika mamma och jag finns för dig alltid! Tänk inte på att vi fick se dig så igår jag hoppas bara att han kan se vad som är fel för du kan inte gå runt och ha det på detta vis längre! Jäkla sjukvård som bara nonchalerar allting. Jag älskar dig! Puss och kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida