söndag 3 augusti 2008

söndag

Ja ha då har det varit barn dopp o det var bra. Tack så mycket Diana det var trevligt,
fast det var mindre trevligt när jag slängde grädde i hela köket men men det är sådant som händer. Tråkigt bara att jag ej kunde ha Felicia detgrämer mej mest, klart man får ju tänka på de små med tänk om jag svimmat o hon hade fått springa själv nej fy sjutton.
Nej fy vilken dag det varit eller rättar sagt eftermiddag, körde hem från Emma fick stanna tre gånger o sen tycker jag det varit rent jävligt när jag kom hem. Nej nu får det vara bra med detta gnäll det finns de som har det värre. Glöm ej att jag finns för er oav sett vad det är. Älskar e alla
Kram mamma

2 kommentarer:

Klockan 4 augusti 2008 kl. 01:50 , Blogger Emma5a sa...

Ja dopet var trevligt o det var trevligt att ha dig här mamma. Tänk inte på det mamma det är bättre att du mår bra. Ses snart tavk för att du hämtar oss. Älskar dig. Puss o kram

 
Klockan 4 augusti 2008 kl. 02:08 , Blogger Baloo sa...

Tack för all hjälp på dopet! Och ett stort tack för att du finns! Det betyder så mycket för mig att vi äntligen har fått en fin kontakt! Den värnar jag mycket om! Ses snart mamma! Älskar dig! Och tänk inte på det med grädden! Vi fick alla ett gott skratt och jag fick bytat gardiner ;)) PUSS

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida