torsdag 31 juli 2008

Läkar besök

Ja ha då fick man äntligen reda på vad det eventuellt bror på at jag blir så konstig.
Var ju o skulle lämna nytt blodprov för casiumet tror jag det var, men fick även prata med läkaren , hon sa att proven som tagits för ett tag sen vissade på förhöjda värden av sköljdkörteln
hon på stod att det kunde vara anledningen till att jag har mina svimnings anfall, ökad hjärt klappning, m.m. Skulle skika papper till medecinen i Ystad så då får vi se vad de kan göra.
Är det inte det ena så är det det anndra, tycker det är skit för man vet ju ej hur länge man får vänta innan man kommer dit. Sköt nu om er alla. Älskar er. Var jätte ledsen igår på grund av att jag tänkte på Johan,skulle vilja höra något ifrån honom men det är nog inte troligt Kram mamma

2 kommentarer:

Klockan 31 juli 2008 kl. 11:33 , Blogger Emma5a sa...

Men det e ju skönt om det e det som orsaker hur du mår för då vet du vad som e felet o jag e säker på att det finns medicin för det så att du ska må bra igen. Tänker oxå mycket på Johan o saknar honom så grymt mycket nu. Hoppas att vi hör av honom snart så att vi vet hur han har det. Älskar dig mamma o när du e ledsen så bara ring. Även om jag har det jobbigt nu så orkar jag alltid med att ställa upp för min familj. Ni betyder allt för mig. Älskar er så.

 
Klockan 4 augusti 2008 kl. 02:04 , Blogger Baloo sa...

Även jag tänker en massa på Johan. Hade önskat att han bara dök upp på barndopet men jag visste ju att det inte skulle bli så... Om man bara visste hur han har det... Då hade det varit lättare att leva med vetskapen om att man inte kan träffa honom... Hoppas du snart får en tid till ystad! Du kan inte gå och ha det så här längre! Finns alltid för dig! Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida