onsdag 30 juli 2008

Födelsedag

Ja ha då är man ett år äldre, just nu känns det som man var nittio men det är ju för att jag ej mår bra. det var trevligt att sitta ute o fika idag med Karin, Tage, Ella, samt Jörgen o Diana o lilla Nellie, tack för att ni kom synd bara Emma att du jobbade men hoppas du kan komma den 16 augusti för då kommer mormor med. Ja sen har jag fått massor av grattis hälsninga på Dansbandsdax o det är alltid skoj, sitter just o chattar med en från Kristianstad.
Nej nu är det dax att krama kudden ska ju gå o lämna prov imorgon så det blir till att gå upp tidigt. sköt om er så hörs vi o ni vet att jag finns om det är något kramar på er alla

2 kommentarer:

Klockan 30 juli 2008 kl. 14:21 , Blogger Emma5a sa...

Grattis mamma! Hoppas din dag var bra. Ja den 16 har jag semester så då kan jag komma. Ska bli skoj att träffa alla. Men du får påminna mig för mitt minne e dåligt o jag e lite förrvirrad nu. Älskar dig. Kram

 
Klockan 4 augusti 2008 kl. 02:00 , Blogger Baloo sa...

Tack för den trevliga fikan ¨på din födelsedag! Vi älskar dig! Kram!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida