fredag 25 juli 2008

Fredag

Jaha så var det fredag, vaknade o tänkte hur blir denna dag, visste ju att jag skulle städa
hos Karin men det var ej det jag syftade på utan hur jag mådde. Jo blev lite skraj tänkte nu börjar det med de här svimnings anfallen men när jag tagit min medecin o en stund efter tyckte jag det känndes bättre så det var till att dra en lättnad suk. Men man tänker ändå håller detta hela dagen? Jo nästan iallafall jag fick städat där o här o sen började det men ej så som det brukar. Så nu lever jag på hoppet att det ska bättra sej dag för dag. Nej tänker gå ut i solen en stund sen är det ju tid med middag. Är lite sugen på vin men tänk vad gott det skulle varit med vin till grillat. Det får jag ordna sen. Älskar er alla Kramar mamma

1 kommentarer:

Klockan 25 juli 2008 kl. 17:08 , Blogger Emma5a sa...

Va skönt att det hjälpte o att du mådde bättre idag. Blir så glad över att läsa det. Nu ska jag försöka sova igen får se om det går bättre nu. klockan e ju två. Godnatt älskar dig

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida