måndag 11 augusti 2008

Måndag

Jaså var man hemma igen o mår ej bättre för det. Det tar ungefär en till två veckor innan jag börjar känna mej bättre. I dag har varit en jävla dag, fick ringa till Christer fast jag ej tycker om det men var ju tvungen att ha min medecin, tänkte först på Tage o Karin men visste ju att hon skulle till doktorn så då ville jag ej be dem. Yr ja det är jag o nu tänker jag gå o lägga mej o hoppas man vaknar till en bättre dag i dag i morgon. Säger bara fy fan. Älskar er kram mamma

2 kommentarer:

Klockan 11 augusti 2008 kl. 16:34 , Blogger Emma5a sa...

Hoppas så att du blir bättre snart mamma. Och om det e något så bara ring även om du behöver något jag kan alltid ta mig ut till dig. Älskar dig mamma. Tänker på dig flera gånger om dagen. Puss

 
Klockan 11 augusti 2008 kl. 23:37 , Blogger Baloo sa...

Jag hoppas också att du mår bättre snart! Men nu kan det i alla fall bara gå på ett håll, att du blir bättre fast det tar lite tid :( Du vet var vi finns om du behöver! Vi ställer alltid upp för dig! Älskar dig! Nu får jag snart hembesök! Puss och kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida