måndag 4 augusti 2008

Måndag

Stort Grattis Diana
Ett år äldre hur känns det. Ett stort tack det var trevligt fast Emma mådde skit dåligt
tyvärr tror ni att ni kan ljuga men det går ej för jag ser det på er.
Det tog lite tid hem, började känna mej kass precis vid infarten till Veberöd
så tänkte jag stannar på Prem macken fick vila lite i bilen men tänkte nu är jag här o då kan jag lika bra äta här så det gjorde jag. Fick stanna ytterligare fyra gånger till innan jag var hemma
men nu är jag ju hemma. Så nu får man ta det lungt ett tag känner jag.
Ni får ha det så bra o Diana du får ha en fortsatt bra dag. Älskar er
Kram mamma

2 kommentarer:

Klockan 5 augusti 2008 kl. 05:58 , Blogger Emma5a sa...

Försöka går ju. Vill inte att andra ser hur kasst jag mår. Usch tycker inte om att du mår så dåligt mamma. Hoppas att du får tag på dem idag så dem sätter lite fart. Älskar dig.

 
Klockan 6 augusti 2008 kl. 01:01 , Blogger Baloo sa...

Stort tack för att ni förgyllde min dag! Det betyder otroligt mycket för mig. Tråkigt att du mår så dåligt bara. Jag hoppas verkligen att du snart får hjälp!! Kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida