tisdag 5 augusti 2008

Jävlig dag

Ja nu är det skönt att denna dag snart är slut för den har varit för jävlig rent ut sagt.
Får väl se hur det är i morgon annars får jag väl åka in tyvärr.
Bra gjort det du gjorde i dag Diana, du är en bit på väg fast du vet att det tar tid,
o du vet var jag finns om det är något bara ring ring glöm ej det.
Och Emma skönt att du mår lite bättre idag o likadant till dej du vet var jag finns ring ring
glöme ej det. Älskar er alla inklusive Jörgen o Barnbarnen fast jag tycker det är skit att jag ej kan ha dem så mycket jag vill ( gråter tyvärr ) Nej god natt sov så gott

2 kommentarer:

Klockan 5 augusti 2008 kl. 15:52 , Blogger Emma5a sa...

Jag vet mamma och jag finns här. Gråt inte det finns gott om tid att ha dem se nu till att bli frisk eller att få hjälp så att du mår bättre.Det är det viktigaste för mig. Tänker på dig. Älskar dig puss o kram

 
Klockan 6 augusti 2008 kl. 01:00 , Blogger Baloo sa...

Håller med Emma, det finns gott om tid att ha dem när du är frisk! Du går först nu. Hoppas att du snart mår bättre, det är så tråkigt att höra hur dåligt du mår och det måste ju vara ännu värre för dig! Vi älskar dig! Puss o kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida